ANSWERS: 16
  • Nah i am not really a picky eater i will not eat tacos though
  • I used to always say I was allergic to stuff if I just didn't want to eat it! I don't like milk, eggs, seafood, organ meats (ick!), lamb or mushrooms. Pretty much everything else I'm ok with, I guess.
  • I just can't eat onions... Unless they're sauteed.
  • I dislike pickles and bell peppers of any color. Yet I like cucumbers. Weird?
  • Nope, I have a trash can stomach and eat many different things. Some even say I have a trash can mouth. ;) There are some foods I don't care for, but I can't think of a food I dislike! Unfortunate for me!!
  • yep pretty picky. I like peas, carrots, apples, bananas, orange or yellow peppers, black beans, kidney beans, lettuce, tomatoes, pizza, pasta (whole wheat only), strawberries, blackberries, ice cream, spinach, plums, broccoli. asparagus, hmm... as this list gets longer, I am thinking maybe I am not so picky!! Dislike: dead animal flesh, bitter lettuce, egg plant, any veggie that is over cooked, fish (part of the dead animal thing), mushrooms, green/red peppers,
  • yes very much so - i could not list the list of dislikes it would be too long - i don't think i really don't like the food as much as i am too afraid to try it
  • Not at all. I love good food and flavors. I love all kinds of foods from different countries and regions. I will usually try most things that aren't too weird.
  • I only like bacon, cheese, mushrooms and maybe peppers on my hamburgers. hate greens, mustard, pickles, squash, peas, beans, mashed, augratin, cream potatoes, ketchup, mayo, tuna, canned fish, cabbage, lettuce, spaghetti, meatloaf, peaches, pears, wasabi, horseradish, beets, turnips, celery, stuffing, salad dressing, salads, cherries. And as soon as I can think of more, I'll let you know.
  • I eat no vegetables at all. I am meat and potato man that would love to learn how to eat veggies. As a baby, my mother said that I spit all veggies out that she gave me.
  • Not picky at all. Feed me. :) A few things I dislike are lima beans, beets, turnips, kale, and I will not eat raw fish. Brrrrr.
  • I don't think I'm picky but I will not eat meatloaf.MEATLOAF BAD!!BAD,BAD,BAD,MEATCAKE!
  • Pretty much :) No meat. Milk must be disguised as it's evil. I can't eat anything that's even been near an onion. Ugh. I don't like overly, overly sweet things either...So I never add sugar to anything. Or salt...or pepper. Hmmm. I sound so boring. Actually, I don't like different foods touching each other. At all. Everything has to be seperate.
  • I like all kinds of food, I just have to be in the mood for it.
  • Nope. I'll pretty much eat anything that's cooked except for creamed corn and peas.
  • With certain thing I guess. One thing I cannot eat no matter what is spaghetti believe it or not; it's so popular and a fav dish of many people but I cannot stomach it. And it's because of the noodle shape. Make it spiral noodles or something and I'm fine. But the long stringy ones...make me wanna puke and the times I've tried to eat them I've gagged. Yeek. I love lasagna though. I also hate turnip, celery, and raw onion (fried/sauteed etc I love). I used to hate cucumber but love it now. As for things I like, it's pretty general; I love chicken (more so than beef), good ol' moms mac and cheese, potatoes, breads, sweets. I'm not really big on veggies though I should eat more; but I do like some of them. One thing in general I hate are 'steamed' vegetables. Give them to me cold any day with a little dip and I'll finish the plate.

Copyright 2018, Wired Ivy, LLC

Answerbag | Terms of Service | Privacy Policy